7.6.15

CARA MASAK TANPA GST DARI TIMBALAN MENTERI AHMAD MASLAN

-Assalamualaikum-
Kisah GST masih belum tamat di dalam Malaysia. Hailahhh bila mau habis dah. Ramai rakyat Malaysia yang merungut dengan banyak kenaikan harga barang masa kini. Ditambah pula dengan kenaikan harga minyak RON 97 RM 0.10 lagilah menambahkan beban rakyat Malaysia.
Sampai bilakah GST ni akan terus dilaksanakan oleh kerajaan Malaysia. Sama sama kita tunggu je lah.

Berikutan dengan kisah GST Ahmad Maslan merupakan Timbalan Menteri Kewangan. 

Di Twitter nya mengatakan bagaimana cara memasak nasi goreng tanpa dikenakan caj GST.

namun apa pula respond rakyat Malaysia ???

Rakyat Malaysia banyak nya mengata kan GST merupakan idea yang sangat tidak releven kerana ekonomi Malaysia semakin merundum. 
Mungkin dari espek positifnya Timbalan Menteri Kewangan Ahmad Maslan mahu kita tahu tidak semua barang di kenakan GST. Seperti bahan nasi goreng yang di masak oleh Dato Ahmad Maslan ni. Tapi tak kan hari hari nak makan nasi goreng pulak kan. Heheee.



4 comments:

  1. Cakap x guna otak ahmad maslan ni..saje bikin panas je...

    ReplyDelete
  2. cuba la masak mcm tu ... nnti boleh bagi maya rasa

    ReplyDelete
  3. @Amanda Suria
    hahahaaa, kan.. sabar jelahhh

    ReplyDelete
  4. @Nur Fariehin
    amboiii kau. lebih. hahaha

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

PEMENANG COMEBACK GIVEAWAY 2017

lagu