28.3.15

#CPUV COLGATE TOTAL CHARCOAL

-Assalamualaikum-
Alhamdulilah Nuffnang dan pihak advertiser masih lagi sudi bagi cik belbel merasa cpuv ni. 
Kali ni cik belbel dapat CPUV COLGATE TOTAL CHARCOAL 
Image result for colgate total charcoal
Haaa ni lah colgate total charcoal tu. Mesti ramai yang dah guna kan?
Colgate adalah satu produk gigi yang amat terkenal. Kali ni colgate keluarkan ubat gigi yang mengandungi Charcoal atau bahasa melayu nya adalah arang. 
Kalau kita tahu dulu nenek atok kita mana ada ubat gigi ni semua nak berus gigi tapi kenapa gigi diaorang masih kuat? boleh makan pinang tu semua. Sebab diaorang menggunakan arang untuk bersihkan gigi. Cuma kali ni colgate telah menambah baik kan produk mereka dengan mengeluarkan produk colgate total charcoal ni.
Pada siapa siapa yang belum guna jom lah try, Supaya gigi kita kuat dan sihat !
Hasil carian imej untuk gigi kuat
see yaaa !

2 comments:

  1. colgate menghapuskan 99% bakteria :-)

    ReplyDelete
  2. tahniah cik belbel
    akak tak dapat pun ;-(

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

ALHAMDULILLAH SYUKUR...

lagu