10.3.15

APA NI NUFFNANG !

-Assalamualaikum-
Ahaaayyyy ! Lama nya lah tak membebel dalam group yang bersawang entah apa yang ada.
Pehh tajuk macam nak marah je dengan Nuffnang kan. Mana ada sayangg lah. hehehe
Hari ni berkempatan nak cek Nuffnang dan rasa terkejut beruk 
Image result for terkejut beruk 
beruk ke ni ? hahahaa

Apa tak nya terkejut beruk, tengok lah ni 
Alhamdulilah sangat bila bukak Nuffnang dan dapat cpuv yang banyak macam ni. Terharu sampai nak menangisss *Uhuk Uhuk* 

Terima kasih pihak advertser !! love u lahhh...

Physiogel 
Mi Sedaap Krispi
MATRADE Brand Awareness
MCMC
Digi Project Byte
Brighter Smile

Sekali lagi terima kasih pihak Nuffnang dan Advertiser. Harap banyak lah earning tahun ni. Aminnn
Korang macam apa? 

4 comments:

  1. mak aikkk banyaknya... Tahniah..tahniahhh

    ReplyDelete
  2. wah.. banyaknya.. tahniah cikbelbel..

    ReplyDelete
  3. Banyaknya cpuv cik belbel tu ^^

    ReplyDelete
  4. banyaknya
    baik hati sungguh nuffnang ni

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

PEMENANG COMEBACK GIVEAWAY 2017

lagu