6.1.16

TARIKH PEMBERIAN BR1M TAHUN 2016

-Assalamualaikum-
Alhamdulillah masuk sudah kita ke tahun 2016. Rasa macam baru je cik belbel update pasal Tarikh Pemberian Br1m Tahun 2015  ni dah masuk tahun 2016. Dapat lagi BR1M ye dakkk.

Tarikh Pemberiam BR1M tahun 2016


Waaahh cik belbel kategori mana ni ekk. HAHAA
Gunakan duit BR1M ni sebaiknya. Kalau boleh gunakan sampai setahun ye. kita tak tahu apa akan terjadi dalam masa setahun ni. Kita kena ambil duit ni sebab ni hak kita. Dia dah bagi untuk kita so kita amik jelah yedak ?

Kepada yang tak sempat nak kemas kini BR1M tu minta maaf ye sebab tarikh kemas kini BR1M hanya sampai hujung tahun 2015 sahaja. Segala maklumat mengenai BR1M 2016 boleh tengok dekat SINI 


2 comments:

  1. Alhamdulillah..rezeki utk mereka yg kurang berkemampuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah. untuk yang bujang kene jimat rm400 tu sampai setahun tau. haha

      Delete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

PEMENANG COMEBACK GIVEAWAY 2017

lagu