27.10.14

LAKSA PENANG SEHANGAT ASMARA MAK JAH.

-Assalamualaikum-
blogcikbelbel.blogspot.com
Laksa penang yang murah !


Tengahari ni kita makan laksa penang ni jelah beli dari pasar tani depan rumah tadi.
HAHA

Laksa ni murah je RM 1 dan isi dia berpatutan lah kan dengan harga dia yang RM 1 tu. Tak kan la harga RM 1 nak letak laksa setanding harga RM 3.50 pulak. Rugilahhh nakkk...

Kalau dulu masa cik belbel study dekat Johor. Kalau orang Larkin mesti setiap hari ahad petang akan serbu pasar malam dia kan. Dekat pasar malam dia tu ada jual jugak laksa harga RM 1 ni. Cik belbel ingat lagi ada sorang kawan ni dia kirim laksa dengan sorang kawan ni tapi kawan ni terlupa nak beli. Dia sanggup pergi pasar tu pergi beli laksa ni. Nampak tak bertapa sedapnya laksa ni sampai boleh buat orang gila. HAHA

Walaupun cik belbel ni pure orang Johor. Belajar pun dalam Johor. Tapi cik belbel lagi minat laksa penang daripada laksa Johor, sebab laksa Johor kan more to kari. Cik belbel kureengg gemar lah.

OK lah selamat makan semua :)


2 comments:

  1. wah, sedap sedap tu..

    laksa memang favourite i

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap. nak nak lagi kalau orang tu buat kuah kaw2..

      Delete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

ALHAMDULILLAH SYUKUR...

lagu