31.10.14

SEGMEN NEW FRIENDLIST CIKGU FARHA

-Assalamualaikum-
hooolaaaaa ! Alhamdulilah cik belbel dah dapat kerja tau.
Untuk hari pertama ok best, bos baik, kawan friendly, environment yang dikelilingi lelaki. HAHA
Kenapa lelaki ? InsyaAllah nanti ada masa cik belbel cerita.
Sekarang masa kita join segmen. HEHE

 
*klik banner dan join bersama*

ok syarat dia senang je. Korang boleh review lah kan macam biasa :)

Rakan Anggun
Cikgu Farha perlu memilih blog saya untuk direview kerana.. saya blogger baru dan banyak saya perlu belajar. Saya harap Cikgu Farha boleh ajar saya :) Ai Ai Ai teacher ! :) HAHA *kenyit mata sikit*

T A M A T
21 NOV 2014

2 comments:

  1. good luck bersegment..
    fifie singgah follow #75 n menabung sni :) keep in touch :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waahhh terima kasih fifie. Jom lah kita join sesama :)

      Delete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

Featured post

BIRTHDAY GIVEAWAY BY YAYAAZURA.COM

lagu