11.11.14

JERUK PELAM ASAM BOI YANG SEHANGAT ASMARA

-Assalamualaikum-
Bismilah jemut tengok lagi.. Haha
Fenomena Jeruk Asam boi ni masih lagi hangat diceritakan. Jadi bagi mengikut perkembangan semasa cik belbel dan kakak telah cuba membuat nya.
Tapi silap la cik belbel suruh kakak cik belbel yang buat memang pedas dia masyaAllah...
Dah la cik belbel ni anti pedas, cili dua biji pun cik belbel kata pedas, dia kakak ni rilek je makan. Siot ahhh !
Sebenarnya kiteorang kompius malam tadi nak pakai asam putih ke asam merah ni. Jadinya cik belbel beli jelah asam kale merah ni, menariksikit dak kaler dia. *pewarna kuat woi*
Tamak haloba buat sampai 1 besen ni. Dah kata buat sikit je degilll.

Rasa nya bahan bahan dia tak payah cik belbel bagitahu kan. Mesti punya korang dah tau.
Apa lagi selamat mencuba lah :) 
*jangan makan banyak banyak kang sakit perut*
HEHE

4 comments:

  1. Salam...buat jeruk tu sendiri ka cik belbel? asam2 nie memang kesukaan...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam, kan rupa dia tak semengah tu. Buat sendiri la. Hehe, ehh sama la kita asam pebret. Hehe

      Delete
  2. sedapnya..terliur tengok.hihi.. akak follow sini :)
    http://mrsupham.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kalau mempelam ni sapa je tak terliur kak. hehe

      Delete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

PEMENANG COMEBACK GIVEAWAY 2017

lagu