15.1.15

BR1M DAH KELUAR

-Assalamualaikum-
Huarghhhh ! *mulut harimau* Gumbiranya hati beta kerana harini apabila beta check akaun beta terdapat sejumlah wang yang beta tunggu tunggu. HAHA
Harini cik belbel check akaun cik belbel dan cik belbel dah agak akan ada sejumlah wang yang akan dikreditkan dalam akaun iaitu wang BR1M. Tarikh dan cara pemberian BR1M sepatutnya bukan harini. Dan semalam cik belbel tengok berita pun kata bukan hari ni. Tapi ramai yang kata dah dapat untuk yang bujan *hellooo i'm single okehh* HAHA

Apa-apa pun terima kasih kerajaan sebab sudi bagi saya BR1M dan saya harap duit tu boleh bertahan lama :(
dah buat pengiraan dan duit tu cik belbel nak guna buat beli pin MUET 2015 dan beli pin UPU.
Alhamdulilah berguna juga duit tu selain untuk cik belbel cekik masuk porut je. HEHE

Hoyeahhhh!
*sumber google*

4 comments:

  1. Tahniah Cik Belbel... Zumal belum check lagi... Harap dah ada la ^-^

    ReplyDelete
  2. @Dunia Zumal
    Untuk yang bujan insyaAllah dah ada ;)

    ReplyDelete
  3. Yeaayhh! Cik Mimie pun da dapat..simpan tok kawin..hahaha

    ReplyDelete
  4. Boleh belanja la..
    Akak tak dapat

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

ALHAMDULILLAH SYUKUR...

lagu