15.1.15

MAS BUAT PROMOSI

-Assalamualaikum-
Waaaahh seronoknya cik belbel dengar yang MAS ada nak buat promosi . 
Walaupun tak ada duit tapi tetap nak check apa yang murah dan tengok nak pergi mana. HEHE
Teringin nak pergi Maldive *amboi besar cita cita kaw nak pergi Maldive*
Tawaran ni sah dari 14 Januari 2015 hingga 24 Januari 2015 untuk tempahan sahaja.


sesiapa yang nak bercuti tu boleh la book awal awal. Kalau ada yang sudi taja cik belbel pun apa salah nya. HEHE

9 comments:

  1. kata kan BR1M dah masuk..hehehehe...boleh lettew~

    ReplyDelete
  2. @Sally Samsaiman
    Adoi cik sally, duit br1m kene buat tahan setahun.

    ReplyDelete
  3. boleh la berangan naik belon juga ni *-*

    ReplyDelete
  4. @Ct Noraishah
    Berangan pun jangan lupa cikbelbel

    ReplyDelete
  5. Wah, jauhnya Cik Belbel nak terbang ^-^

    ReplyDelete
  6. @Dunia Zumal
    Terbang dalam mimpi je zumal. Hehe

    ReplyDelete
  7. Wah, murahnye...passport takde nk g oversea..hahaha

    ReplyDelete
  8. @Cik Mimie
    Passport sekarang dah murah dengan tempoh tamat yg lama

    ReplyDelete
  9. Tak pernah merasa naik flight...huhuhu

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

ALHAMDULILLAH SYUKUR...

lagu