18.1.15

MENANG GIVEAWAY MYSTORYMORY.COM

-Assalamualaikum-
Yeaaayyy ! Semalam cik belbel balik kerja mak cik belbel ada kata yang cik belbel ada dapat parcel. Cik belbel memang tertunggu tunggu jugak hadiah ni. Terima kasih oenaja dan penganjur Giveaway ni. 
Taraaa cik belbel yang yang no 37 !

Terima kasih buat penaja
Mereka bergiat aktif juga di instagram. Kalau korang follow instagram diaorang diaorang ada buat monthly Giveaway. Dan yang menarik setiap bulan hadiah yang diaorang bagi adalah BERBEZA !
maknanya boleh la kumpul. HEHE



Taraaaa ni la hadiah cik belbel. Belum sempat cik belbel buka mak cik belbel dah rasmi kan dulu. Sampai mak cik belbel mengigau tau tanya " Mira hadiah kau menang dah sampai ke " HAHAH kelakar gila mak ni.

Cik belbel dapat Skrub, body lotion dan yang purple tu serbuk dia. Wangi tau !!!

Terima kasih semua !

3 comments:

  1. wah tahniah.. merasa barang free kan

    ReplyDelete
  2. @budakbandunglaici
    tahu tak pe. syok la BBL earing blogbuster dah masuk.. jelesss :(

    ReplyDelete
  3. Tahniah
    Pasni wangi satu badan

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

PEMENANG COMEBACK GIVEAWAY 2017

lagu