16.1.15

RAHSIA CPUV HANTU

-Assalamualaikum-
WHAT !!! Cpuv ada hantu ? betul ke ?
HEHE bukan hantu kak limah tu lah ! tapi Cpuv hantu yang cik belbel dapat dan mungkin sebenarnya orang lain dah tahu tapi cik belbel tetap nak bagitahu. HEHE
HArini korang ada singgah blog cik belbel tak ? Kalau ada mesti korang perasan ada iklan nuffnang yang ni kat blog cik belbel.

Haa iklan yang ni. Sebenarnya iklan yang takde keluar promote content ni. Sebab kalau macam cpuv dia akan ada keluar promote content. Cik belbel pun musyik masa dulu bila nampak iklan macam ni. Dah cik belbel pernah tanya nuffnang dan dia kata cuma iklan biasa. 
Tapi bola cik belbel cek earning cpuv pagi tadi keluae yang macam ni banyak. Rupanya ini lah hantu cpuv ni. Memang hantu betul sebab bila cik belbel kira earning cpuv tambah cpc tak dapat jumlah atas tu. Rupanya ada earning hantu ni. Terima kasih nuffnang dan advertiser dan korang yang datang blog cik belbel.

Walaupun earning dia sen sen je tapi kalau dah banyak tak ke jadiringgit ringgit?? Itu pepatah kata sikit sikit lama lama jadi bukit. Ini lah hasil nyaaa. Hehehe
Mesti korang pun ada dapat kan? Sebab masa cik belbel blogwalking ada yang keluar iklan macam ni. Selalu kat blog cik belbel dia akan keluar waktu siang je iklan ni. Dah cpuv akan keluar waktu malam. 
Jadi jangan takut dengan hantu cpuv ni sebab dia bagi kita ongg maa! Hehe

5 comments:

  1. Cik Mimie pun dapat jugak CPUV hantu ni..hihihi..klik2 Mercy :)

    ReplyDelete
  2. ughhh... masih x faham dgn sistem2 nuff ni T____T

    ReplyDelete
  3. sama la xtau lg mcm mna cpuv n huhuh

    ReplyDelete
  4. Akak pun baru perasan nuffnang takde nama ni.

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

ALHAMDULILLAH SYUKUR...

lagu