17.1.15

ZAHIRA EPISOD 15 AKHIR

-Assalamualaikum-
Wahhh wahh wahhh uollssss Zahira dah episod akhir dah !! Dan cik belbel dah tengok episod akhir. Korang dah tengok ? Ok nahh cik belbel belanja Zahira episod akhir.
Link 1 

Kalau sesiapa ada ID login tonton boleh lah tengok dekat www.tonton.com.my
Dulu kalau tak salah kena bayar RM 3. Untuk episod akhir ni entah kenapa dia bagi free plak. Hehe
Selamat menonton yaaa !

3 comments:

  1. x ingat la pasword apa... huhu..cmne ending dia?

    ReplyDelete
  2. haha tak sempat nak tengok hari tu

    ReplyDelete
  3. Nasib baik akak tak pernah tengok.
    Kalau tak mesti dah tunggu depan tv.

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

ALHAMDULILLAH SYUKUR...

lagu