19.12.14

#CPUV WORLDFOOD CAMPAIGN

-Assalamualaikum-
Alhamdulilah cik belbel dapat cpuv yang ketiga untuk bulan disember ni. Baru je nuffnang creditkan cpuv lama dia ganti dengan yang baru. Alhamdulilah cpuv tak putus buat sama sekarang.
Terima kasih nuffnang ! Muahciked!
Bila sebut worldfood ni cik belbel bayangkan makanan yang banyak dari seluruh dunia. Bestnya kalau dapat rasa semua tu !!
Terima kasih juga kat korang yg sudi singgah blog cik belbel yang comel ni
 * puji sendiri jek la. Tunggu korang puji lambat. HAHA*



9 comments:

  1. tahniah. alhamdulillah. ;)

    ReplyDelete
  2. Bab makan memang sedap pun hehehe

    ReplyDelete
  3. comel wajah baru blog ni. hehe. lama pulak tak singgah sini. tahniah yer! ^_^

    ReplyDelete
  4. Nad pun ada dapat tapi tak pernah jumpa lagi iklan ni dekat blog T_T Ahaha

    ReplyDelete
  5. @Nadratul Syazwana
    Kat blog cik belbel iklan cpuv suka keluar 12 am. Haha

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

PEMENANG COMEBACK GIVEAWAY 2017

lagu