14.12.14

DRAMA ZAHIRA EPISOD 7-8

-Assalamualaikum-
Mesti ramai kan yang comfirm tertunggu tunggu Tv Drama Zahira yang ditayang dekat tv 3 setiap hari rabu dan khamis pukul 10 malam kan.

Lagi lagi lepas tengok promo ni kan lagi lah tak sabar cik belbel rasa nak tunggu hari rabu dan khamis ni *harini baru hari ahad woi*

Serius cik belbel memang admire Zara Zya punya watak ni. Dia always positive walaupun macam macam dugaan yang dia dapat kan. Susah tau nak jadi macam dia ni kalau kat dalam realiti. HAHA

 Ishhh tak sabarnyaaa !

4 comments:

  1. eksaited nak tunggu minggu depan :)

    ReplyDelete
  2. @Nur Inani
    cik belbel pun tak sabar ni !!

    ReplyDelete
  3. Zara zya comel. Suka tengok dia menari dengan rahmat mega kat gegar vaganza minggu lepas.

    ReplyDelete

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

ALHAMDULILLAH SYUKUR...

lagu